המחלקה למדעי הבריאות
המחלקה למדעי ההתנהגות
המחלקה ללימודי חוץ
מכון "נעמן - התמודדות"
למידע נוסף ו/או לתיאום פגישת ייעוץ:
שם:
טלפון:
דוא"ל:
תוכן הפנייה:
מאמרים
הקורסים הנחשקים ביותר בקרב נשים

אפשרויות התעסוקה לנשים בימינו הן רבות ומגוונות. על מנת למצוא מקום עבודה איכותי, עם פרנסה טובה ומשתלמת חשוב מאוד לבחור בקורס מקצועי מתאים, כזה שנותן הכנה מתאימה למקצוע הנבחר. במאמר הבא ניתן לכם סקירה על שלושה קורסים נחשקים מאוד, עבור נשים שרוצות גם מקצוע טוב וגם עניין בעבודה. בנוסף לקורסים אלו קיימים במכללה קורסים רבים נוספים בתחומי - לימודי גישור, לימודי סייעות, לימודי שיננות ועוד.


קורס מזכירות רפואית


קורס נחשק נוסף שנשים רבות יכולות להצליח מאוד באמצעותו הינו קורס מזכירות רפואית. בדומה לקורס מזכירות משפטית, גם כאן משלבים הלימודים רקע חשוב ביותר באומנות ניהול המשרד המודרני. גם כאן, מקבלים ידע בתחום מקצועי מעניין, מרתק ומוביל ולומדים מושגים בבריאות הציבור וברפואה שבהם עושים שימוש באופן יום יומי.
בוגרות הקורס יכולות למצוא עבודה איכותית במגוון מוסדות בריאות ורפואה. הן יכולות להשתלב במגזר הפרטי או הציבורי, הן יכולות להשתלב במגוון של מרפאות, מכונים רפואיים, בתי חולים, קליניקות פרטיות, מעבדות בתחום הרפואה ועוד.


קורס מזכירות משפטית


מזכירה בימינו נחשב לתפקיד מאתגר ורב אחריות. למעשה, במקרים רבים מדובר בתפקיד של ניהול לשכה, תפקיד שבלעדיו אף משרד ואף ארגון לא יכול לתפקד כהלכה. נשים רבות מוצאות עניין מיוחד באפשרות תעסוקה במשרד של עורכי דין ועבורן, קורס מזכירות משפטית יהיה בחירה מצוינת.


בוגרות הקורס האמור מקבלות כלים חשובים מאוד בכל יסודות ניהול המשרד המודרני. במהלך הקורס מקבלים את כל הכלים כדי לתפקד כמנהלת משרד איכותית ומקצועית ובנוסף מקבלים בסיס עיוני מקצועי. במהלך הלימודים לומדים ומבינים את יסודות המשפט המודרני, לומדים כלים ומושגים שעימם צריכים להתמודד במהלך יום העבודה ואין ספק שמדובר בידע מעניין ורב ערך.


מזכירה משפטית יכולה למצוא עבודה טובה כבר לאחר סיום הלימודים, במגוון סוגים של משרדי עורכי דין. ניתן למצוא עבודה במשרדים קטנים, שעוסקים בנישה משפטית. ניתן למצוא עבודה במשרדים בינוניים או במשרדים גדולים ביותר, מהמובילים בישראל.


קורס ניהול משאבי אנוש


מדובר בציר המרכזי של הארגון, ולכן, על אשת משאבי האנוש מוטלת אחריות רבה ויחד איתה מגיע אתגר מעניין וחוויתי. אשת משאבי האנוש אמונה על גיוס ומיון עובדים חדשים הנקלטים לארגון, עוסקת בהערכת בתחום הערכת העובדים, גם על ידי המנהלים גם על ידי מבחני סוציומטריה (הערכה של כלל העובדים על ידי שאר עובדי החברה) ומתחללת את תחום התרבות הארגונית בחברה על כל המשתמע מכך. על מנת לבצע משימות אלו בצורה מקצועית ויעילה, יש צורך בהכשרה שמעניקה לעוברת אותה את כלל הכלים הנדרשים בתחום, לרבות רכישת בקיאות מלאה בדיני וחוקי העבודה ותחום יחסי העבודה. על מנהלת משאבי האנוש לרכוש בנוסף כלים פרקטיים שיסייעו לה בביצוע תפקידה, כגון סדנאות שפת גוף, לימודי תקשורת בינאישית, התמודדות מול לחץ ושחיקה בעבודה ועוד.
כמו שנאמר, האפשרויות הן רבות ומגוונות, והנוסחה להצלחה היא ללכת עם מה שמעניק לנו עניין ואתגר, וללמוד אותו במכללה שמעניקה את הכלים הדרושים לביצוע תפקיד מעניין, מגוון ובעיקר מהנה ומוצלח.

 

 

קורס מטפלות | סייעות לגיל הרך | קורס סייעות | טיפול בהיפנוזה | שיננות | סייעות לרפואת שיניים | רישיון לרופא שיניים |

מזכירה רפואית | לימודי היפנוזה | אבחון הפרעות קשב וריכוז | קורס סייעות לרופאי שיניים | הרטבות לילה | חרדת בחינות | קורס דמיון מודרך | חרדת טיסות | קורס מזכירות משפטית | לימודי קוסמטיקאית בכירה | אתרים אחרים | השתלות שיניים | sitemap.xml

 


© כל הזכויות שמורות, המכללה למדעי הבריאות וההתנהגות  |  רח' הביל"ויים 42, רמת-גן, 52297  |  טלפון: 03-678811103-6788111  |  פקס: 03-6788113  | contact@hbsc-college.co.il

 

אפסייט - בניית אתרים | קידום אתרים בניית אתרים אפסייט